Power Move Logistics
7 sfaturi pentru împachetarea bunurilor înainte de o mutare
Te pregăteşti de mutare într-o nouă locuinţă sau un nou spaţiu de birouri? Pe cât de incitant poate părea un nou început, pe atât de copleşitor se poate dovedi acesta în momentul în care te apuci efectiv de manipularea bunurilor ce trebuie relocate. O parte extrem de importantă a unei mutări eficiente şi uşoare o constituie împachetarea corectă a obiectelor, așa că iată câteva sfaturi practice pentru a-ți pregăti lucrurile, cu minimizarea incidentelor neplăcute.
1. Realizează un inventar. Nu ştii niciodată ce poţi pierde din vedere. Fă o listă cu toate lucrurile pe care le deţii, în special articolele fragile, cu valoare financiară ori emoțională semnificativă. Şi ia în calcul şi dimensiunile bunurilor – un aspect esenţial pentru manipularea şi transportarea acestora, mai ales în cazul celor voluminoase.
2. Scapă de lucrurile nedorite. Cu cât ai mai puține bunuri de mutat, cu atât îţi va fi mai uşor. La urma urmei, nu este deloc eficient să transporţi lucruri doar ca să realizezi ulterior că nu ai nevoie de ele. Sau că nu există spaţiu suficient/nu se potrivesc în noua locaţie. Fii complet sincer(ă) cu tine în timp ce împachetezi şi alege doar ceea ce vrei să păstrezi, renunţând la lucrurile care nu îţi mai sunt utile, sunt deteriorate ori pur şi simplu nu se potrivesc – pentru asta există servicii de debarasare ori depozitare.

3. Prioritizează ceea ce trebuie să rămână la îndemână. Poţi să te gândeşti la împachetarea bunurilor în cazul unei mutări ca la pregătirea bagajelor înainte de o călătorie. Asigură-te că păstrezi la îndemână încărcătoare, electronice utilizate frecvent, articole de îmbrăcăminte esenţiale, articole de toaletă și alte lucruri pe care le utilizezi în mod regulat.
4. Ţine cont de siguranță la împachetare. Foloseşte straturi duble de folie cu bule, hârtie de ambalare și bandă adezivă pentru a te asigura că bunurile tale ajung în noua locaţie întregi, fără daune.
5. Organizează pe măsură ce împachetezi. Odată transportate şi relocate, despachetarea şi aranjarea obiectelor va fi mult mai ușoară dacă nu pui lucrurile la întâmplare în cutii. Încearcă să împachetezi bunurile în funcție de cameră, zonă sau categorie.
6. Etichetează totul. Nu lăsa nicio cutie neetichetată şi trece pe etichetă camera căreia îi sunt destinate bunurile puse, respectiv categoria generală a acestora (ex. sufragerie/cărţi, dormitor/lenjerii, bucătărie/tacâmuri etc.).
7. Apelează la servicii profesionale de împachetare/despachetare. Deşi practice, toate punctele de mai sus se traduc, la finalul zilei, prin efort şi timp consumat. Te poţi ocupa personal de ele sau poţi apela la experienţa profesioniştilor Power Move Logistics, care oferă servicii complete de relocare – ambalare, transport, descărcare și debarasare. Cum funcţionează?
pe parcursul ambalării/împachetării cu materiale dedicate, personalul nostru etichetează conținutul fiecărei cutii sau piese de mobilier;
la destinație, echipa Power Move Logistics descarcă camionul și transportă toate cutiile în camerele desemnate conform etichetei și instrucțiunilor;
echipa noastră despachetează articolele și te ajută să te instalați în noua locaţie;
la final, toate materialele sunt strânse și debarasate de către noi.