top of page
  • Writer's picturePower Move Logistics

Relocarea unei afaceri în 7 paşi simpli

Business-ul tău evoluează şi este momentul să îţi schimbi sediul? Dacă ştii deja când va fi accesibil noul spațiu de birouri în care te vei muta, este momentul să iei în calcul şi următorii paşi extrem de importanţi în orice proiect de relocare, astfel încât să te asiguri că nu pierzi nimic din vedere şi că totul decurge simplu şi rapid!


1. Anunţă mutarea

  • Informează-ţi angajații, partenerii, furnizorii dar şi clienţii cu cât mai mult timp în avans posibil;

  • Include pe site-ul web și în paginile de business din reţelele sociale detalii privind viitoarea relocare.


2. Stabileşte un buget

  • Ia în considerare costul relocării serviciilor de utilități (energie electrică, internet, telefonie etc.);

  • Analizează ofertele companiilor care oferă servicii profesionale de relocare pentru persoane juridice.



3. Contractează firma de mutări potrivită

  • Găseşte o companie cu experiență în relocări business, precum Power Move Logistics;

  • Programează din timp data/ora mutării şi clarifică cu coordonatorul de proiect toate detaliile necesare pentru buna desfăşurare a acesteia.


4. Stabileşte un program

  • Oferă-le angajaților o cronologie clară a relocării, astfel încât aceştia să știe la ce să se aștepte;

  • Anticipează orice eventuală perioadă de imposibilitate a desfăşurării activităţii.


5. Back-up electronic

  • Coordonează-te împreună cu departamentul IT pentru a te asigura că fișierele importante sunt salvate, având copii pe multiple staţii/în cloud/servere/ dispozitive electronice de back-up.


6. Rămâi organizat

  • Realizează un inventar complet al tuturor bunurilor care urmează a fi mutate, împreună cu marcarea celor fragile şi includerea măsurătorilor obiectelor de mari dimensiuni/voluminoase, luând în calcul inclusiv posibilitatea optării pentru servicii de demontare/remontare;

  • Trece în revistă toate căile de acces pentru alegerea rutei optime de transport interior-exterior-interior atât pentru actuala locaţie, cât şi pentru cea în care bunurile vor fi mutate;

  • Comunică toate informaţiile de mai sus firmei de mutări contractate, pentru ca aceasta să aloce corect resursa umană, flota auto şi echipamentele necesare.


7. Planifică în avans

  • Pune pe hârtie alocarea şi aranjarea bunurilor mutate în spaţiile disponibile din noua locaţie;

  • Stabileşte dacă te vei ocupa intern de împachetarea/despachetarea obiectelor relocate (ia în calcul şi resursele necesare în acest caz) sau dacă vei apela la experienţa profesioniştilor;

  • Selectează orice bunuri la care fie vrei să renunţi definitiv, fie pe care vrei să le depozitezi într-un spaţiu dedicat şi apelează la servicii profesionale de debarasare ori depozitare.


28 views0 comments
bottom of page