top of page
  • Writer's picturePower Move Logistics

Top 3 greșeli frecvente de evitat într-un proiect de mutări

Există câteva capcane comune în care oricine poate să cadă atunci când apelează la serviciile unei firme de mutări, capcane ce pot fi evitate însă cu uşurinţă astfel încât să se asigure o derulare fluidă a procesului, pentru toate părţile implicate. Aşadar, îţi propunem în continuare o privire succintă asupra celor mai frecvente 3 greşeli de evitat într-un proiect de mutări.


1. Inventarierea corectă


Asigură-te că inventariezi cu exactitate fiecare bun care urmează a fi mutat, indiferent că vorbim despre piese de mobilier, electronice, electrocasnice, documente ori orice alte obiecte, astfel încât compania care prestează serviciile profesionale de mutări să te întâmpine nu doar cu o ofertă corectă şi completă, ci şi cu un plan bine pus la punct – fără riscul unor surprize neplăcute în ceea ce priveşte alocarea resursei umane dar şi a echipamentelor implicate (cutii, materiale de protecţie, maşini etc.), riscuri ce pot să apară în cazul subestimării numărului de bunuri ce trebuie relocate.



2. Măsurători deficitare


Complementar unei inventarieri corecte, la fel de importantă este şi măsurarea cu atenție a fiecărui articol de mari dimensiuni care va fi mutat, astfel încât să ştim dacă acesta va putea fi transportat cu uşurinţă atât din spaţiul de ridicare, cât şi în cel de relocare. Dar mai ales pentru ca firma de mutări contractată să ştie exact ce flotă auto pune la dispoziţie, din câte persoane va fi compusă echipa alocată proiectului şi dacă sunt necesare servicii de demontare/remontare în noua locaţie.


Pentru că da, chiar dacă vorbim despre bunuri voluminoase, echipa Power Move Logistics va asigura aceste servicii atunci când sunt necesare. Iar dacă vorbim despre echipamente grele asupra cărora nu se poate interveni – precum mobilier din lemn masiv, piane sau cutii de valori – nu îţi face griji, găsim soluţii şi pentru acestea!


3. Lipsa sau ignorarea coodonatorului de proiect


Este extrem de indicat ca firma de mutări la care apelezi să îţi pună la dispoziţie un coordonator de proiect – aşa cum se întâmplă în cazul Power Move Logistics! Această persoană unică de contact, alocată proiectului tău, are o vastă experienţă în domeniu, deci implicit capacitatea de a planifica şi coordona fiecare pas al mutării astfel încât aceasta să se deruleze conform nevoilor tale. Indiferent că vorbim despre rezervarea locurilor de parcare, echipamentele logistice necesare, planificarea echipei și a mașinilor, coordonatorul se va asigura că echipa de mutări respectă programul prestabilit de comun acord.


59 views0 comments
bottom of page